Muistan kuin eilisen päivän, kun olin seitsemän ja sain käsiini ensimmäisen kerran. Aluksi se oli "iltasatu", mutta lopulta (noin 50 sivun jälkeen) aloin ahmimaan itse. Minulla oli halloween-juhlat ja tuntia ennen niitä sain päähän piston: Luen Harry Potter ykkösen ennen juhlia! Huom: Kirjaa oli jäljellä n. 150 sivua. Huom Huom: Olin tuolloin vielä lukenut vasta 2-3 vuotta, joten olin vielä hidas. En kyllä onnistunut siinä, mutta ei se menoa haittannut XD!!! 

Muuten tahdon tehdä kyselyn, vastaukset alle kommentteihin (älkää muuten luulko, että tämä on erittäin läpinäkyvä kommentinkerjäys, minua oikeasti kiinnostaa!) 

1). Oletko lukenut Harry Potterit ja kuinka monta kertaa? 

2). Entä elokuvapuoli? Oletko nähnyt ne vai jopa monta kertaa? 

3). Fanitatko Harry Potteria? Jos fanitat, fanitatko koko sarjaa vai jotain tiettyä hahmoa/juttua?

4). Kouluarvosana(numero) jokaiselle kirjalle erikseen.

5). Oletko koskaan pitänyt HP-juhlia? Millaiset ne olivat?

6). Onko sinulla fanitavaroita?

7). Kuka Potter-hahmo olisit ja miksi?

8). Mihin tupaan kuuluisit? 

Semmoista mukavaa, mahdollisimman moni nyt vastailemaan! 

Voit myös jakaa meille muille Harry Potter-kokemuksia!

JA JOS ET OLE LUKENUT HARRY POTTEREITA NIIN... 

Suosittelen niitä tyytyväisyystakuulla! Nyt alkaa ilmestyä kuvitettuja Pottereita ( Minulla on jo eka!) ne sopivat vähän pienemmillekin, koska kuvitus on niin upeata!